Aquestes condicions generals de venda regulen la venda a la web www.integraolot.cat, tant la navegació per aquesta botiga online com l’adquisició de qualsevol producte ofert. A més, com a usuari, suposen l’acceptació, sense reserves, de totes i cadascuna d’aquestes condicions generals de contractació i ús del servei. T’informem que podrem modificar la pàgina web i aquestes condicions generals d'ús del servei per efectuar els canvis i modificacions que creguem convenients sense necessitat de previ avís.

Així mateix, també t’informem que la botiga online INTEGRA utilitza tecnologia de Google en determinats aspectes de la compra, pel que tots els nostres usuaris resten obligats a les condicions de servei de Google, les quals entenem que acceptes al fer ús d'aquest servei.

Informació legal

Les dades identificatives del titular de la pàgina web són: INTEGRA, Associació per la Inclusió de Col·lectius de Risc, amb domicili a Olot, Les Fonts, s/n. i titular del CIF G-17035445, inscrita al registre d'entitats de la Generalitat de Catalunya amb el número E00641, email: administracio@integraolot.cat.

Quins productes pots comprar?

A través del nostre servei de compra online, tenim a la teva disposició la majoria de productes que pots trobar a la botiga A mà. A més, dediquem els nostres esforços a ampliar els productes disponibles. En tots els casos, els productes estan sotmesos a les polítiques de qualitat del servei des que s'incorporen a la web. T’informem que, en qualsevol moment i sense previ avís, per motius interns, podem limitar o suprimir l'accés a qualsevol dels productes disponibles.

Podràs conèixer la disponibilitat dels productes mostrats a la web quan seleccionis el producte. Així mateix, podem mostrar a la web un assortiment de productes per defecte.

Com començar a comprar?

Per fer la compra, has de ser major d'edat i estar registrat. Estar registrat suposa tenir un usuari i una contrasenya per accedir al teu compte client de INTEGRA. Per registrar-te, només has d’emplenar les teves dades en accedir a la web. Recorda que l’accés al portal és responsabilitat de cada usuari, estigui o no registrat, de manera que, amb el simple accés i navegació, manifestes que coneixes i acceptes sense reserves el seu contingut, les condicions, comunicacions i qualsevol avís contingut a l’esmentat portal.

Com comprar fàcilment?

Accediràs a la pàgina de compra online i podràs començar a triar productes, dels quals n’indiquem les característiques i el preu corresponents. En el moment de validar la compra o triar data i hora d’entrega, se’t demanarà que t’identifiquis amb les teves claus d'accés. Si no estàs registrat, serà el moment de fer-ho. A la cistella, t’apareixerà el preu total estimat dels articles adquirits i aquest serà el que es mantindrà fins al moment de l'entrega. El preu dels articles i del total de la comanda inclou l'IVA i els impostos corresponents i serà el vigent en tot moment.

Fem tot el possible per tal que les imatges dels productes mostrats a la web siguin les dels productes entregats, però pot ser que en algun cas hi hagi alguna diferència.

Per fer la compra, només has de seguir les instruccions que aniran apareixent en pantalla. Un cop hagis triat tots els productes, hauràs de validar la compra i escollir el termini d'entrega, que és el que determina el cost del servei d'entrega. Un cop validada la compra, hauràs d'indicar les teves dades bancàries introduint el teu usuari i contrasenya. Com que volem garantir la teva seguretat, és possible que comprovem que la persona a la qual entreguem la compra sigui el titular de la targeta utilitzada i de la compra. Per això, pot ser que et demanem el document d'identitat original.

La validació de la compra suposa la lectura i acceptació de les condicions d'ús del servei.

Ens reservem el dret a cancel·lar la teva compra, comunicant-t'ho degudament si considerem que no es donen les condicions adequades per realitzar el servei.

Com rebré la compra?

El servei INTEGRA online dona 2 opcions per tal que escullis la que més s'adapta a les teves necessitats:

I. Punt de recollida a la Botiga A mà: Tu tries quan vols recollir la compra, el dia a partir del qual vols que la teva compra estigui a punt perquè la vagis a buscar. Si no hi pots anar a l'hora acordada, no pateixis; et guardarem la compra sense cap cost fins que la recullis. La botiga A mà està al C/. Sant Esteve, 3 d'Olot. 

II. Entrega a domicili: T’entreguem la compra a domicili. L’horari d’entrega és de 09 a 20 hores, de dilluns a divendres.

Històric de compres

Per facilitar-te la compra, et guardarem un històric de les teves últimes compres. Així et serà més fàcil poder accedir al que has comprat i, si desitges repetir, poder validar una nova compra amb tots o alguns dels productes que hagis adquirit anteriorment. El preu d'aquests articles serà el vigent en el moment que confirmis la compra.

Singularitats de l'entrega a domicili:

En el cas d’entrega de compra a domicili, a més d’aplicar-se el que hem comentat en l'apartat anterior, és important que sàpigues que:

I. L’entrega es farà sempre i quan hi hagi algú per rebre-la al domicili indicat. 

II. Si no hi ha ningú al domicili, no podem garantir l’entrega de la compra. En aquest cas l’agent de vendes (conductor/repartidor), trucarà al client i li demanarà si algú altre, per exemple un veí, es pot fer càrrec de la compra.

  1. En cas afirmatiu s’entregarà la compra a la persona que el client designi, sempre i quan aquesta ho accepti. Aquest tercer serà responsable dels productes entregats. En qualsevol cas, s’entregarà la compra en un domicili proper a l’adreça original d’entrega de manera que no es requereixi desplaçar la furgoneta d’entregues. 
  2. En cas que el client no respongui a la trucada telefònica o que ningú pugui fer-se càrrec de la compra, es procedirà a la seva cancel·lació i es deixarà a la bústia o a sota la porta del domicili del client una targeta indicant el telèfon on trucar per gestionar una nova entrega. No es cobrarà cap despesa de gestió per la compra cancel·lada.

III. El repartidor/agent de vendes, només entrarà al recinte o domicili d'entrega amb autorització del client. Si l’agent de vendes no se sent segur, pot decidir no entrar, cas en el qual no es garanteix l’entrega.

IV. Informar que els repartidors/agents de vendes, no accepten propines.

Condicions del pagament de la compra

Les compres del nostre servei online sempre es cobren a través de la targeta bancària indicada pel client a la pàgina web. Les targetes poden ser de crèdit i dèbit, Visa i Mastercard. Queden excloses les targetes amb codi CVV dinàmic, les targetes American Express i targetes virtuals. Per garantir la seguretat dels nostres clients i en compliment a la normativa vigent, quan es confirmi una compra online i les seves modificacions posteriors, si n’hi haguessin, es seguirà el protocol PSD2 i es demanarà una doble autenticació validada per la teva entitat bancària. El pagament de la compra s’efectuarà en el moment que la confirmis.

Les compres online es cobraran sempre amb la targeta bancària indicada pel client i autoritzada pel titular de la targeta i no es podran pagar als establiments o a l'entrega, ni en tarjeta, ni en efectiu.

En cas que prefereixis esborrar les dades de la teva targeta bancària, pots eliminar-les des de la pàgina de selecció de mètodes de pagament que trobaràs després de finalitzar la teva compra. Les targetes bancàries es podran eliminar quan estigui completat el pagament de la compra.

Com es comunica l'estat de la meva compra?

Durant el procés de compra, t’enviarem comunicacions, a través de correu electrònic i d’SMS, perquè coneguis l’estat de la teva compra. El tiquet final de compra s'entregarà juntament amb la compra. Si ho desitges, una vegada tinguis la teva compra, podràs demanar la teva factura a administracio@integraolot.cat

Podràs exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació, oposició, limitació, portabilitat o a no ser objecte de decisions íntegrament automatitzades, enviant la teva sol·licitud a l'adreça de correu electrònic administracio@integraolot.cat, per correu postal a Apartat de Correus 107, 17800 Olot, o trucant al 972 262 390.

Què has de fer si vols obtenir tiquet o detall de les comandes ja realitzades?

Pots tenir accés directe a través de la nostra pàgina web a les compres que hagis efectuat dins els últims 18 mesos. Passat aquest termini si estàs interessat en obtenir algún ticket o detall de la teva compra, i sempre dins el termini legal que estiguem obligats a conservar-ho, ens ho podràs demanar a través del correu electrònic administracio@integraolot.cat i t’ho facilitarem.

Política de devolució

La política de devolució d'Integra et permet tornar els productes, durant 15 dies naturals des del dia que rebis el producte. Una vegada rebuts els articles retornats es procedirà a l'abonament corresponent a la mateixa targeta de crèdit amb la que es va pagar la comanda.

Es poden tornar tots els productes, excepte els articles que s'han personalitzat, abans de l'enviament.

Els productes s'han de tornar amb les mateixes condicions en que s'han rebut i sense usar.